Pazar, Mart 27

Digiturk 2

Önceki yazımda iptal dilekçesini ve üzerine aranıp teklifler sunduklarını anlatmıştım. Bu yazımda iptale bir hafta kala olanları yazmak istiyorum.

Geçtiğimiz Perşembe günü (24 Mart 2011) Digiturk telefonuma çağrı bıraktı... Bildiğin çağrı sanki terkettiğim ve tarafından unutulamadığım bir sevgilim gibi telefonla kendisini hatırlatırcasına. 2 gün aramadılar. Bugün (26 Mart 2011) arandım. Konuşmayı haturladığım kadarıyla aktarayım.

MT (Müşteri Temsilcisi)
B (Ben)

MT-Mesut bey ile mi görüşüyorum?
B-Buyrun benim
MT-Digiturk İptal servisinden arıyorum, daha önce arkadaşlar da aramışlar ama bir de ben ilgileneyim dedim. Öncelikle kalite açısından konuşmalarımız kayıt altına alınmaktadır......Evet neden iptal ettirmek istiyorsunuz?
B-Elinizde dilekçem yok mu? Oradan bakın sebebine.
MT-Hayır o başka bir birimde şu anda siz bana söyleyin ben yardımcı olayım.
B-Hanımefendi zaten daha önce arandığımda da yardımcı olunmak istendi, yardımcı olabileceğiniz tek konu üyeliğimin sorunsuzca iptali olacaktır.
MT-Fakat beyfendi Digiturk avantajlarından faydalanmaya devam etmek istemez misiniz?
B-Ben herhangi bir avantajına 2 yılda şahit olamadım ki oldum desem bile dilekçe yollamazdım kapatın diye.
MT-Ne demek efendim Türkmax, Moviemax Speed, İz TV vs var hoşgeldin paketinde ayrıca National Geographic de var.
Bakın beyfendi size 1 ay bedava tüm kanalları vereceğiz. Üzerine de seçtiğiniz paket için bir ay fatura ödemeyeceksiniz. Düşünmez misiniz?
B-Hanımefendi National Geographic izlemiyorum zaten merak ettiğim bir konu olunca internette belgeselden bol bir şey yok. Ayrıca Türkmax ATV ve TRT'nin elden çıkardığı iğrenç dizileri yayınlamakta ısrarlı. Benim size bir sorun var siz hiç Moviemax Speed izlediniz mi?
MT-İzliyorum tabiki sinema kanallarımız çok iyi.
B-Bakın Premier falan demiyorum Speed diyorum izliyor musunuz onu?
MT-Tabiki beğenerek izliyorum.
B-O zaman beğenilerinizi kontrol ettirin hanımefendi. Ayrıca bu bant kaydını da o kanalda film sağlayan kişilere dinletin. Bakın hanımefendi iki tip film vardır A tip ve B tip. Atip filmleri paralı kanallarınızda yayınlıyorsunuz B tip filmler zaten ulusal kanallarda yayınlanıyor bu Speed isimli kanalınızda yayınlananlar ise C ya da D tipi. Allah aşkına Amerikadan kilo ile mi alıyorsunuz?
Ayrıca daha önce de bana değişik tekliflerde bulunuldu istemiyorum. Birazdan arkadaşınıza devretmek ister misiniz diyeceksiniz. Hayır istemiyorum. Israrlarınızdan vazgeçin.
MT-Peki beyefendi vakit ayırdığınız için teşekkürler.
B-Ben teşekkür ederim.

Sanıyorum 3 gün içinde tekrar aranacağım. Bakın öncekinde 4 TL farkl ile yeni kanal açıyorlardı bu defa bir ay bedava veriyorlar. Bakalım 4 Nisan'a kadar daha neler teklif edecekler.

Dijital Platform almak isteyenlere tavsiyemi yineliyorum. Sakın! Uzak durun. Kablo TV, Tivibu, normal uydu kullanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder