Pazartesi, Nisan 11

TNT


TNT'ye taktım bu defa. Sitesine girdim Tebrik, Şikayet, Öneri linklerinden Tebrik olanı tıklayıp açılan forma aşağıdaki yazıyı yapıştırdım.
"Sizleri tebrik ediyorum bu kadar kaliteli bir kanalı bu kadar kalitesiz bir kanala dönüştürmek yetenek üstü bir durumdur. Mehmet Ali Erbil gibi muhteşem seviyesiz bir showman'i bünyenize katmak, Frame, Dest-i İzdivaç gibi programlarla Flash TV'yi rakip görmeye başlamanız gerçekten takdire şayan. Kanal 7 ile yarışabilmek için bir türkücü talk show programı da bekliyor bünyelerimiz.

Hele şu kırmızı beyaz logonuzu maviye çevirmeniz yok mu? Tam ayarında olmuş bu; artık yerel kanalları da size tercih edemeyecek kimse.

Yayın politikanız bizi herkes izlesin ise o zaman lütfen kalan bir kaç kaliteli yayından da kurtulun bir zahmet. Mesela hala kaliteli yabancı dizi görüyorum akışta ya da akşam kanal gezerken güzel film görebiliyorum. Lütfen bunlardan da kurtuldunuz mu kimse tutamaz sizi.

Adınızı da Super TV falan yapın. Flash TV gibi.

Ettiniz lan kanalın içine!!!"


Logoları bile belli ediyor birisi cool bir logo iken diğeri bildiğin parıl parıl beni seç beni seç diye bağırıyor. Pimp my ride ekibine verilmiş klasik bir arabanın yeni haline benziyor bu logo dönüşümü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder